Wednesday 15 July 2009

haduhaiii....

korang tau kan aku ni tgh sibuk pikir hal husband tukar post dan kena pindah HQ...
korang pun tau kan aku punye pening carik umah sewa dan juga pikir bajet nk penuhkan umah...
korang pun tau kan yang aku dh syok2 sbb dh dpt umah sewa yg besar dan murah...
alih-alih ari ni husband tel bgtau x-bos dia tak setuju dgn perpindahan husband ni...
kata bos, new post ni less of future prospect...
so aku pn minta husband call bos utk tanya the best decision...
so final decision, husband akan minta excuse taknak accept post tu...
dan husband juga tanya my dad minta opinion...
my dad sokong the best way stay kat estet...
dan juga my dad informed that abah, mak, ngan adik bongsu aku (muk) dh dapat panggilan gi haji...
Alhamdulillah...nk nangis aku dengar...
so esok husband akan buat dan hantar surat excuse tu...
harap-harap diterima...
cuma skang ni ada satu orang kat estet tu yang aku tak gemar...
so, husband kena pikir plak cara nk escape dari orang ni...
lemasss....rimasss...the best word suit nganorang ni...
papepun, aku harapkan doa-doa kalian untuk yang terbaik bagi aku dan husband...
wish me luck...

3 comments:

  1. semoga ALlah permudahkan segala urusan yulie sekeluarga.. apepun jua.. jgn putus doa pada Allah.. Dia maha mendengar rintihan hamba2-Nya.. insyaAllah sebagai kawan, doa syam sentiasa mengiringi... wallahua'lam...

    ReplyDelete
  2. amin, amin Ya Rabbal 'Alamin...

    mudah-mudahan kite sentiasa dikelilingi kawan-kawan seumpama syam...

    ReplyDelete
  3. Yulie, Allah menguji hambaNya mengikut kemampuannya...semoga setiap detik kepayahan itu pasti akan terbitnya kesenangan dan ketenangan yang dicari. kehidupan satu perjuangan yang datang silih berganti..Terima kasih Tuhan kerana Engkau memberikan kami nikmat kesusahan agar kami sentiasa dekat padaMU...ku sentiasa mendoakan dirimu teman agar menemui KEBAHAGIAN yang engkau cari selama ini..

    ReplyDelete