Thursday 23 July 2009

ulangtahun kerja ke3..

"NOKIA E71..."
01 Jun 2009, masuk tiga tahun aku bekerja sebagai Pegawai Eksekutif di UiTM...
ulangtahun pertama, husband belikan aku handset Motorola V3i...
memang sebelum tu aku tangkap cintan mase 1st time tgk hs tu...
alih2, masa aku bangun tido, hs lama aku dh takda...
gelabah aku cari...
mase cari tak terperasan plak kat almari laci sebelah katil tu ada hs baru tu...
bila dh perasan, menjerit ar aku...
gembira, terharu, geram bercampur baur...
ulangtahun kedua plak, husband tukar kereta...
tukar kepada kereta yang aku selalu dok usha2...
keta UNSER 1.8...
warna silver...
tak sangka plak kata2 aku masa sek men jadi kenyataan...
aku suka kalau plat keta mula ngan 'J'...
akhirnya aku dapat gak, UNSER aku plat JGX 5735...
dan...
ulangtahun ketiga, dapatlah aku hs seperti di atas...
tapi aku beli guna duit sendiri arr...
mmg aku idam-idam sgt hs camni...
bak kate anak buah aku "macam laptop kan antie pulie..."
hehehee...dan itulah tiga hadiah yang sempat aku kumpul...
sebab lepas ni dah takde lagi ulangtahun keempat di UiTM...

No comments:

Post a Comment